wtorek, 9 kwietnia 2013

Duże opaski dla niemowląt w stylu pin-up:)

Uwielbiam wszystko to, co dla dzieci jest wykonywane, a więc dotyczy to także biżuterii. O ile w wielu miejscach i galeriach artystycznych można znaleźć na przykład spinki czy śliczne gumeczki, to urocze opaski dla niemowląt nie są już tak popularne. A szkoda, bo prezentują się naprawdę efektownie. Znalazłam kilka typowniemowlęcych opasek, jak na przykład te z galeri FigazMakiem. Jednak udało mi się wyszukać także takie bardziej oryginalne. Absolutnie zachwyciły mnie opaski dla niemowląt z galerii Karoliny Hady-Surowiec. Tę projektantkę kojarzyłam raczej ze świetnej skórzanej biżuterii, a okazuje się, że doskonale radzi sobie również w temacie biżuterii dla dzieci. Jej projekty są oczywiście bardzo odważne. Opaski dla niemowląt, które możemy znaleźć w jej galerii to propozycja dla mam, które lubią dużą i widoczną biżuterię i taką również chciałyby zakładać swoim małym córeczkom:) Ogromne kokardy kojarzą mi się trochę ze stylem lat 60. i z Amy Winehouse. Tak sobie myślę, że takie duże opaski dla niemowląt mogłyby się świetnie sprawdzić także przy okazji chrztu- o taki mały detal, który przypomni kto jest królową dnia:) Bez względu na okazję jednak, z pewnością trudno ich nie zauważyć i trzeba przyznać, że są prześliczne:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz