wtorek, 9 kwietnia 2013

Modne ręcznie robione bransoletki, czyli co jest na topie?

Postanowiłam się rozejrzeć za tym, co jest ostatnio najmodniejsze w temacie ręcznie robionych bransoletek. Przeszukałam więc sporą liczbę galerii, z których wybrałam to, co najbardziej mi się spodobało. Przede wszystkim trzeba powiedzieć, że modne ręcznie robione bransoletki wciąż są na topie. Nadal wolimy kupować je w galeriach artystycznych, bo dzięki temu możemy nosić unikalną biżuterię. Rzemyki wciąz na topie. Pojawiają się bransoletki z przeróżnych rodzajów rzemyków: od tych bardzo cieniutkich, przez grube rzemienie, a w końcu skóra w bardzo szerokich pasach, jak na przykład u Karoliny Hady-Surowiec. Ręcznie robione bransoletki z rzemyków to także kolory, ciekawe charmsy- jednym słowem wszystkie możliwości i kombinacje dozwolone. Nadal na topie są ręcznie robione bransoletki z drobnych elementów, czyli tzw. modułowe. Tutaj panuje jeszcze większa różnorodność, bo można ze sobą łączyć właściwie wszystko. Super modne są oczywiście także bransoletki z kolorowych sznureczków, szczególnie takie ozdabiane małymi słodkościami z modeliny. Te i całe mnóstwo różnego rodzaju ręcznie robionych bransoletek można znaleźć w wielu galeriach artystycznych. Nie byłabym w stanie opisać wszystkiego, co udało mi się znaleźć, a co wpadło mi w oko. Najlepiej więc wybrać się samemu w taką ciekawą podróż:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz