wtorek, 19 lutego 2013

Kolorowe kolczyki decoupage- piękne projekty.

Jedną z moich ulubionych projektantek kolczyków decoupage jest Theresaursulasjewelry. To projektantka biżuterii, która wykorzystuje nie tylko tę metodę, ale właśnie te jej kolczyki uwielbiam najbardziej. Przede wszystkim za bardzo ciekawe projekty i pomysłowość, która cały czas mnie zaskakuje. Decoupage wcale nie musi się ograniczać do kwiatów, co Theresa udowadnia każdą parą swoich kolczyków. Jej kolorowe kolczyki decoupage to świetne motywy. Jednym z najczęściej się pojawiających są sowy. Otrzymujemy kilkanaście par kolczyków, a na każdej z nich nadruk sowy w innym wydaniu. Podstawą są drewniane, leciutkie bazy, na które naklejany jest delikatny obraze. Samo naklejanie jest chyba najbardziej kłopotliwą sprawą- wiem, bo sama próbowałam stworzyć sobie takie kolczyki i niestety poległam. Wróćmy jednak do sówek. Mamy trzy nocne wersje tych ptaszków. Mnie najbardziej podoba się ta z sową w czapce, choć równie urocza jest parka śpiących sów. Patrzę na pozostałe projekty i trudno mi się zdecydować o których sowach pisać- jest ich tak wiele. Jeśli jednak miałabym się zdecydować, pewnie wybrałabym dwie pary kolczyków. Pierwsza to zielone sówki, które są trochę psychodeliczne. Podoba mi się także ich kolor. Drugie to słodka, różowa wersja, połączona z motywem skóry żyrafy0 fajne zestawienie kolorystyczne. Jednak sowy to nie jedyne zwierzątka, które pojawiają się na kolczykach projektantki. Absolutnie jestem zachwycona kolczykami z płaczącym króliczkiem- ten motyw zdobył moje serce, jak tylko go zobaczyła. Choć z drugiej strony nie wiem, czy miałabym serce patrzeć na takie płaczące maleństwo. Ale jak się nosi kolorowe kolczyki decoupage to się ich nie widzi, więc to inny musieliby sobie poradzić z tym widokiem:) Znalazłam też jedną parę kolczyków z pieskami i świetne kolczyki z krową mordą (pyszczkiem?):) Super fajny wiosenny projekt, albi taki, który możemy nosić też w zimie i będzie nam przypominał kwiecistą łąkę. Do niektórych kolczyków projektantka dodaje także pasujące kolorystycznie kokardka, które dodają im wiele uroku. Jak dla mnie wszystkie projekty są idealne i nie zmieniłabym w nich absolutnie nic. Kolorowe kolczyki decoupage Theresaursulasjewelry to jedna z najciekwaszych wykonanych tą techniką, jakie ostatnio widziałam. Polecam je wszystkim dziewczynom, które lubią się wyrózniać i nie przepadają za sztampową biżuterią. Coś ślicznego, co warto pooglądać.

1 komentarz:

  1. Bardzo mi miło za wyróżnienie mojej biżuterii na Twoim blogu :) Nazwa nie wydaje się aż tak zabójczo długa, kiedy rozdzielimy ją na Theresa Ursula's Jewelry :)

    OdpowiedzUsuń