środa, 20 marca 2013

Piękna biżuteria artystyczna, której trudno się oprzeć:)

Szukałam odpowiedniego słowa na określenie biżuterii artystycznej i szczerze mówiąc nic poza słowem piękna nie przychodziło mi do głowy. Bo właśnie taka jest biżuteria artystyczna, którą mozna znaleźć w wielu galeriach artystycznych. Ta piękna biżuteria artystyczna wielokrotnie zaskakuje nas swoją oryginalnością. Artyści czasami używają tak niesamowitych materiałów, jak na przykład suszone kwiaty czy... kapsle od butelek!!! Zupełnie zwyczajne przedmioty w mig stają się biżuterią artystyczną. Wielu z nas mogłoby sobie pomysleć: dlaczego na to nie wpadłam? Tak proste pomysły, a tak bardzo efektowne. Myśle, że to jest właśnie to, co w biżuterii artystycznej podoba nam się najbardziej. Czyli oryginalny pomysł i zupełnie inne spojrzenie na rzeczy, które nam mogłyby się wydawać zupełnie zwyczajne. Choćby na przykład suszone owoce. Nigdy nie patrzyłam na nie jak na coś, co mogłoby posłuzyć jako kolczyki. A okazuje się, że takie mozna znaleźć u Laferii. Chyba zacznę patrzeć na wszystko jak na przedmiot, który mozna założyć jako naszyjnik, bądź broszkę- może wtedy wpadnę na jakiś super genialny pomysł:) Jakiś czas temu uparcie twierdziłam, że z modeliny nie można zrobić bransoletki, bo jest to zwyczajnie technicznie niemożliwe. Jak widać dla artystów nie ma rzeczy niemożliwych. Ostatnio Olcikk przedstawiła u siebie całą serię bransoletek wykonanych właśnie z modeliny. Wprawdzie nie w takiej formie w jakiej ja sobie je wyobrażałam- że są niemożliwe do zrobienia- ale to najlepszy dowód nato, że biżuteria artystyczna i jej twórcy łamią wszystkie prawa fizyki:) Piękna biżuteria artystyczna nie zna więc żadnych granic i to najbardziej mnie cieszy. Nie mogę się już doczekać, kiedy zobaczę następny, zupełnie zwariowany, ale i bardzo efektowny pomysł:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz