środa, 20 marca 2013

Piękne ręcznie robione broszki, które mnie zachwyciły.

Broszki przezywają swój renesans i powoli przestają się już kojarzyć z babciami. Również artyści chętnie je tworzą, bo to chyba taki rodzaj biżuterii, który daje bardzo wiele możliwości wyrazu artystycznego. Same broszki są bardzo starym rodzajem biżuterii, który był popularny już w starożytności. Przypuszczam, że do dziś wykorzystywane są rozwiązania, które wówczas się narodziły. Jednak fajne broszki, które powstają dziś niewiele mają wspólnego z tymi z okresu starożytności, choć oczywiście takie inspirowane tym okresem również można znaleźć. Mnie jednak najbardziej interesują takie, które czymś się wyróżniają i są niepowtarzalne. Z pewnością muszę zwrócić uwagę na broszki z Fabryki Pyrki. To projektantka biżuterii, która posługuje się modeliną i z niej tworzy naprawdę piękne broszki- wystarczy popatrzeć na zdjęcia. Nigdy wcześniej nie widziałam tak pięknych broszek z modeliny. Zachwyciły mnie od razu i muszę przyznać, że jestem pełna podziwu dla zdolności artystycznych Pyrki. To na pewno jedna z najbardziej oryginalnych broszek, jakie ostatnio widziałam. Koniecznie chcę również napisać o broszkach Witrażki, które są wykonywane metodą Tiffaniego. Jednak najbardziej niezwykłe jest to, że projektantka wykorzystuje naturalne kamienie, które nie często spotyka się w takiej formie. To piękne broszki, od których trudno oderwać wzrok i które często podziwiam, tylko dla samej przykemności patrzenia:) Fajne broszki mozna znaleźć w wielu galeriach artystycznych- to tylko dwa przykłady, które mi spodobały się najbardziej. Jest jednak całe mnóstwo pięknych broszek, które są równie zachwycające. Mam nadzieję na kolejne, równie udane projekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz