czwartek, 4 kwietnia 2013

Piękne broszki kwiaty i wycieczka w letnie klimaty:)

Kiedy myślę sobie o ciepłej i miłej biżuterii, to od razu przychodzą mi na myśl piękne broszki kwiaty. Nie jest to może zbyt oryginalne skojarzenie:), ale zawsze kwiaty będa dla mnie bardzo ciepłe- nawet w biżuterii. Kiedy mam ochotę pooglądać sobie broszki w kształcie kwiatów, zawsze zaglądam do galerii Ifki, u której można znaleźć całą ich łąkę:) Mnie najbardziej jednak podoba się to, że Ifka nie utknęła na jakimś jednym sposobie wykonywania swoich pieknych broszek kwiatów. Prezentuje ich kilka i każdy z nich jest bardzo ciekawy. Czasem zastanawiam się, jak ona to zrobiła:) Broszka to w końcu broszka- musi przeżyć trochę i pozostać w całości. A jej broszki wydają się takie delikatne- nawet te uszyte z filcu. Lubię także jej połączenia kolorystyczne, które normalnie w kwiatach pewnie nie występują, ale broszkach kwiatach Ifki już tak- w takim artystycznym świecie wszystko jest dozwolone. Kiedy brakuje mi prawdziwych kwiatków, broszki kwiaty- te biżuteryjne, choć na chwilę przenoszą mnie w letnie klimaty:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz