poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Śliczne kolczyki decoupage od Modny Design!!!!

Spośród biżuterii decoupage, najbardziej lubię chyba kolczyki. Przez bardzo długi okres czasu kolczyki decoupage kojarzyły mi się jedynie z kwiatami, ale to się zmieniło, kiedy zobaczylam jak wiele można tą techniką zdziałać, również w temacie kolczyków. Muszę powiedzieć, że moje ulubione kolczyki decoupage, to te, które pochodzą z pracowni Modny Design. Zauważylam je całkiem przypadkiem, bo tak byłam już przyzwyczajona do decupagowych kwiatów, że wydawało mi się, że jest to jakaś inna technika. A kiedy przyjrzała się z bliska, okazało się że te śliczne kolczyki decoupage to dobrze mi znany decoupage. A moim zdaniem to właśnie Modny Design najlepiej radzi sobie w temacie kolczyków decoupage i to one przemawiają do mnie najbardziej. Kiedyś próbowałam swoich sił w tej technice, jednak z marnym skutkiem:) Szczególnie więc podziwiam osoby, którym udaje się tworzyć tak ładne kolczyki decoupage.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz