piątek, 3 maja 2013

Ręcznie robione bransoletki, które wpadły mi w oko.

Teraz czas na trochę prywaty i fajne ręcznie robione bransoletki, które ostatnio wpadły mi w oko:) Nie od dziś wiadomo, że raczej wolę skromniejszą biżuterię, a więc także bransoletki, które mi się podobają, także raczej są skromne. Ale jest cała masa takich ręcznie robionych bransoletek, których bym nie założyła, a mimo to niesamowicie mi się podobają. A więc na początek bransoletki od Becis. Pierwsza grupa to shamballe, które spodobały mi się ze względu na śliczny kolor, bo sama technika jakoś mnie nie kręci. Ciekawe połączenia kolorów. A druga grupa to bransoletki modułowe. Tu już można poszaleć. Jedyny zarzut jaki mam do takich ręcznie robionych bransoletek jest taki, że czasami projektanci trochę przesadzają i wychodzi z tego mix nie do strawienia:) Ale nie w tym przypadku- tu kolory i elementy są idealnie dobrane. No i na koniec jeszcze piękne dwie bransoletki od Kolorowej. Biała i niebieska. Ja zakochałam się w tej białej- jest boska!! Szczególnie jeśli połączyć ją z jakąś czarną- mamy mix na ten sezon idealny. Jest jeszcze kilka świetnych okazów, ale o tym już kiedy indziej, bo ręcznie robione bransoletki to temat rzeka i można by o nim pisać bez końca:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz