piątek, 21 czerwca 2013

Kolczyki z modeliny i podejrzliwość :)

Przyznam się wam szczerze, że czasami trochę niezbyt mi się chce wierzyć, że niektóre kolczyki są robione w całości ręcznie :) To oczywiście moja podejrzliwość, która wynika raczej z małych zdolności manaulanych. Ale na szczęście nie tylko ja mam takie coś, bo niektórzy na przykład nie wierzą, że kolczyki z modeliny mogą być w całości zrobione ręcznie :)
A akurat jeśli chodzi o kolczyki z modeliny, to ja już się z takiej podejrzliwości wyleczyłam, bo dokładnie je sobie obejrzałam z bliska. Ciągle jednak mam wrażenie, że na przykład te stokrotki z modeliny są zrobione z jakiejś formy, bo przecież takie rzeźbienie płatków musi zajmować godziny !!!!
No nie wiadomo, pewnie trzeba by napisać do kogoś, kto się kolczykami z modeliny zajmuje na co dzień. Choć w sumie nie jest to chyba takie bardzo ważne, skoro i tak jest to robione ręcznie.
Chociaż rzadko noszę kolczyki z modeliny, to jednak bardzo lubię je oglądać, szczególnie takie, które są trochę inne od wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz