niedziela, 16 czerwca 2013

Kolczyki z modeliny od Modelinki.

Nasze kolczyki z modeliny, mam na myśli nasze krajowe podwórko to raczej ciasteczka i słodkości. Jednak zdarzają się i takie kolczyki, które mnie całkowicie zaskoczyły i to jak najbardziej pozytywnie. Szczerze mówiąc modelinę kojarzyłam tylko z muffinkami właśnie, a tu proszę, Modelinka zafudowała nam całkiem fajne kolczyki z modeliny. Widzicie je na zdjęciach poniżej:

  • kolczyki Reksio- zupełnie zapomnialam o bohaterach polskich bajek, a przecież to świetny sposób na to, żeby wykorzystać nasze domowe motywy. Takie kolczyki z modeliny na pewno będą się cieszyć powodzeniem u starszej młodzieży :)
  • kolczyki Asterix i Obelix- też bajkowe motywy, jak dla mnie wykonane mistrzowsko kolczyki. 
Trochę poprawiłabym jakość zdjęć, bo na pewno kolczyki trochę tracą ze swojego niewątpliwego uroku. Jednak kiedy się rozjaśni zdjęcia- robiłam to na prób :)- to naprawdę świetnie się to prezentuje. Mam nadzieję, że modelinka trochę tych kolczyków z modeliny będzie jeszcze robić, bo zostałam ich fanką od razu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz