piątek, 1 marca 2013

Broszki hand made- stary rodzaj biżuterii w nowej odsłonie.


Broszki to ten rodzaj biżuterii, który jakoś zawsze kojarzył mi się ze starszymi osobami. Może dlatego, że nigdy nie przyglądałam się nowoczesnym stylizacjom z ich wykorzystaniem. Okazało się, że dzisiejsze broszki są bardzo atrakcyjne, a szczególnie broszki hand made. W ogóle biżuteria i broszki handmade są wyjątkowe, często tak ładne, że trudno się im oprzeć. Przeszukuję więc sklepy internetowe z broszkami i znajduję w nich całkiem fajne okazy. Zdecydowanie moją ulubioną jest broszka z guzików Modny Design. Każdy guziczek, którego się tam dopatruję jest ładny, ale razem prezentują się genialnie. Fajne są także broszki Ifki i to one właśnie zdominowały  jej galerię. A to dlatego, że mimo uzycia jedynie filcu, Ifce udało się zmontować z niego prześliczne kwiaty. Ifka nie wykorzystuje jednego tylko schematu. Widać, że stara się eksperymentować z formą, a filc widocznie jest bardzo wdzięcznym materiałem do pracy, bo świetnie jej to wychodzi. Każda z jej broszek jest inna i bardzo interesująca. Ja najbardziej lubię te, które przypominają begonie. Śliczne są także broszki z materiału, które zawsze kojarzą mi się ze stylem marynarskim. Jeśli natomiast lubicie dzianinę, fajne dzianinowe broszki znajdziecie u Barskiej, która zawsze jest wierna temu materiałowi. Moją uwagę zwróciła teraz broszka z galerii With Love- tym razem w typowo marynistycznym stylu. Wielbicielki sutaszu- bardzo pracochłonnej metody wykonywania wszelkiego rodzaju biżuterii- znajdą broszki w tym stylu w galerii Swanart. Zawsze podziwiam rękodzielników, którzy mają dość cierpliwości i zapału, aby wykonywać biżuterię w ten sposób. Swanart w typowe sutaszowe sznureczki wplata porcelanowe i szklane koraliki, dzieki czemu są one jeszcze ciekawsze. A ludziom z poczuciem humoru zawsze polecam broszki Boni. Jej szyte z filcu i muliny zwierzaczki są naprawdę słodkie. Mrówka, zebra, słoń, a nawet konik morski mają niepowtarzalny charakter i mogą być na przykład doskonałym prezentem dla kogoś, kto nosi taką ksywkę. Te i inne broszki hand made znajdziecie w galeriach wielu projektantów biżuterii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz