czwartek, 28 marca 2013

Kolorowe korale filcowe na rozgrzanie!!!!!!!!!!!

Ciągle poszukuję ciepła, bo ciągle jestem zmarznięta, no ale taki już ze mnie zmarzluch:) Postanowiła więc pooglądać sobie korale filcowe, które na pewno trochę mnie rozgrzeją. Od razu trafiłam na kolorowe korale filcowe z galerii Ifki. A tam prawdziwe zatrzęsienie barw!!!! I całe mnóstwo czerwieni, żółci i pomarańczy, od których aż bije ciepło:) Czegoś takiego właśnie potrzebowałam w ten zimny zimowy(?) wieczór. Zresztą nie tylko takie właśnie kolory zwróciły moją uwagę. Myślę, że również nisamowicie oryginalne projwkty. Same korale filcowe to nie tylko kulki, ale dość skomplikowane kompozycje- każdy więc koralik już sam w sobie zasługuje na uwagę. A dodatkowo są jeszcze łączone ze sztucznymi koralikami, drewnem i innymi bardzo ciekawymi elementami. Takie połączenia tworzą niezwykłe zestawy. A jeśli w czasie świąt chcelibyście zrobić coś artystycznego, możecie korale filcowe spróbować zrobić samodzielnie, a później można je wykorzystać na sto jeden sposobów. To dobry sposób na spędzenie odrobiny czasu na przykład z dzieckiem- takie małe warsztaty artystyczne. Być może robiąc takie korale filcowe, odkryjecie w sobie jakieś artystyczne powołanie, a robienie biżuterii z filcu może stać się waszym nowym hobby- kto wie?....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz