sobota, 30 marca 2013

Biżuteria skórzana Karoliny Hady Surowiec- połączenia kontrastów.

Jednym z najciekawszych rodzajów biżuterii jest z pewnością biżuteria skórzana. Już sam materiał jest dość ciekawy i kojarzy się z biżuterią folkową i etniczną. Ale taki rodzaj biżuterii nie zawsze musi mieć etniczny charakter. Doskonałym tego przykładem jest niezwykle oryginalna biżuteria skórzana Karoliny Hady Surowiec. Przeglądałam wiele stron w poszukiwaniu jej projektów i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Artystka bowiem stworzyła całkiem dużą kolekcję pieknych bransoletek i kolczyków. Powstało także kilka limitowanych projektów. Te są już mocno rozbudowane i wykonane z niezwykłym pietyzmem, jak na przykład ta śliczna bransoletka Geronimo. Niestety nie są one już dostępne i pozostaje mi tylko podziwiać je na zdjęciach. To co mnie ujmuje w tych bransoletkach, to niesamowity kontrast. Bo z jednej strony mamy bardzo surową skórę, a z drugiej bajkowe kolory. I to zestawienie myślę jest kluczem do sukcesu i sprawia, że ta biżuteria skórzana jest tak ładna. Pośród biżuterii skórzanej zdecydowanie mój numer jeden!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz