wtorek, 2 kwietnia 2013

Kolorowe filcowe broszki i kolekcja dla wnuków:)

Nie ma milszego materiału od filcu, próbuję jakiś sobie wyobrazić i nie wymyśliłam takiego. A ponieważ filc jest niesamowity, to wykonuje się z niego biżuterię w formie od a do z. Mnie bardzo urzekają kolorowe filcowe broszki. Być może dlatego, że byłam przyzwyczajona do szaroburego filcu, z którego robiono tylko i wyłącznie wkładki do butów i z tym właśnie mi się ten materiał przez długi czas kojarzył. A tu proszę kolorowe filcowe broszki nie tylko nie są szare, ale także niezwykle fantazyjne. Wykonywane w tak wielu wzorach, że przy wyborze mozna mieć spory problem. Fajne w filcowych broszkach jest to, że są niezwykle uniwersalne- płaszcz, torebka, czapka- wszystkie te rzeczy możemy ozdobić filcowymi broszkami. Przypomina mi się w tej chwili biżuteria retro, która również była taka wielofunkcyjna. Z pewnością filcowe broszki zostaną z nami na dłużej, ja nawet zastanawiam się nad rozpoczęciem kolekcjonowania. Wtedy mogłabym pokazać swoim wnukom, co kiedyś było modne:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz