sobota, 30 marca 2013

Wyjątkowa biżuteria decoupage- czyżby zmierzch kwiatów?

Wkrótce zbliża się kilka okazji, szukam więc pomysłu na prezent, a ponieważ bardzo lubię biżuterię, pomyślałam, że zupełnie naturalną rzeczą będzie podarować komuś właśnie coś z biżuterii. Jestem już prawie na sto procent pewna, że będzie to wyjątkowa biżuteria decoupage, którą ostatnio odkryłam. Ta, do której dałam linka, jest typową biżuterią decoupage, którą możemy obdarować na przykład kogoś starszego. Muszę jeszcze przyglądnąć się biżuterii mojej mamy i zobaczyć jaki model najlepiej by do niej pasował. Natomiast pisząc o wyjątkowej biżuterii decoupage miałam na myśli świetne pomysły, jakich coraz więcej pojawia się w galeriach artystycznych. Coraz mniej tam kwiatów, a coraz więcej dość niespotykanych motywów, ale to może jedynie cieszyć, bo dowodzi tego, że artyści idą naprzód. Taka niebanalna biżuteria decoupage jest doskonałym prezentem dla kogoś z poczuciem humoru, kto ceni sobie indywidualność. Tu jednak znowu pojawia się problem- co wybrać? jaki motyw? Tyle jest ładnych kolczyków, naszyjników, a nawet pierścionków, że trudno się zdecydować na jeden motyw. No cóż, mimo wszystko będę musiała dokonać wyboru.... I tak pewnie wybiorę to, co mi będzie się najbardziej podobało:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz