poniedziałek, 20 maja 2013

Ciekawa biżuteria artystyczna od Witrażki.

Czasem zdarza się, że nie bardzo jesteśmy przekonani do noszenia na przykład kolorowej czy dużej biżuterii. Zdarza się jednak tak ciekawa biżuteria artystyczna, która nas do tego przekonuje. Ja raczej dużej biżuterii unikam, bo na przykład moje uszy średnio znoszą duże kolczyki. Jednak muszę przyznać, że na przykład biżuteria Witrażki przekonała mnie do naturalnych kamieni. Nie darzyłam ich jakimś wielkim uczuciem, bo zawsze kojarzyły mi się jakoś tak średnio. Nawet nie przypominam sobie, żebym miała jakąś biżuterię z naturalnymi kamieniami. Ale kiedy zobaczył broszki i wisiorki Witrażki, byłam zachwycona. Artystka pięknie wykorzystała kamienie, a całość według mnie jest rewelacyjna. Oby więcej takich pomysłów, no i przede wszystkim pięknego wykonania. Okazuje się, że z naturalnych kamieni można zrobić coś pięknego, taka biżuteria artystyczna jest jak najbardziej w moim guście:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz