poniedziałek, 13 maja 2013

Dziewczęce broszki z materiału- Tallula i jej delikatności:)

Bez wątpienia jedną z ozdób, które bardzo przypadły do gustu, są dziewczęce broszki z materiału, które znalazłam w galerii Tallula Karina. Są tak delikatne i urocze, że trudno mi na nie przestać patrzeć. Chętnie bym ich dotknęła, bo mam wrażenie, że są leciutkie jak piórko. Samo to, że są zrobione z kilkunastu, jeśli nie kilkudziesięciu warstw materiału jest dla mnie fascynujące. Organza, z której te broszki są zrobione, jest przecież bardzo delikatna i trzeba sporo się napracować, aby coś takiego uszyć. Poza tym taka broszka z materiału musi jeszcze wyglądać estetycznie. Coś niesamowitego. Chciałabym zobaczyć więcej projektów Talluli, bo mam wrażenie, że lubi ona właśnie taką delikatną biżuterię, a ja takiej wielbicielką właśnie jestem. Jak dla mnie to jedne z najładniejszych broszek z materiału, które ostatnio widziałam- no, jeszcze broszki od Novinki są śliczne. Na pewno będę śledzić obie projektantki, bo czuje, że jeszcze coś świetnego i niebanalnego- w tym także broszki z materiału- nam zaprezentują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz