czwartek, 9 maja 2013

Oryginalna biżuteria hand made to ciekawe pomysły!!!

Zazwyczaj oglądając biżuterię hand made, szukamy czegoś oryginalnego i czegoś, co by nas zaskoczyło. To chyba najbardziej w niej cenimy. Taka oryginalna biżuteria hand made jest dziś niezwykle popularna. I ja postanowiłam pokazać kilka swoich ulubionych prac, które moim zdaniem zasługują na wyróżnienie. Po pierwsze kolczyki Modny Design. Mają formę chmurek z ciekawymi napisami. Bardzo fajny pomysł, szczególnie jeśli chcemy na siebie zwrócić uwagę. Na pewno niesamowicie podziwiam biżuterię hand made z  galerii Theresaursulasjewelry. Cała masa decoupagu, kolczyków z modeliny- w tej galerii można się zgubić:) Ja jednak zwróciłam uwagę na inną biżuterię hand made, a mianowicie na przepiękny sutasz. Takie śliczności rzadko spotykam, choć dość dużo szperam sobie na różnych blogach i stronach artystycznych. To bez wątpienia jedne z najpiękniejszych kolczyków i wisiorków sutasz, jakie widziałam. I koniecznie muszę też wspomnieć o Meadow, która oprawia suszone rośliny w glinkę ceramiczną. Powstają z tego niesamowite kolczyki, a pomysł jak najbardziej autorski- przepiękne!!! Jak widać biżuteria hand made to różne materiały i różne pomysł. Łączy je wszystkie przede wszystkim niezwykły urok:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz