piątek, 17 maja 2013

Naszyjniki artystyczne z modeliny- niezwykle kreatywna projektantka.

Uwielbiam patrzeć na naszyjniki artystyczne. To dla mnie prawdziwa przyjemność. Tym bardziej, że teraz sposobów na ich zrobienie są dziesiątki i cały czas natykam się na coś naprawdę ciekawego. Chcę dziś napisać o naszyjnikach zrobionych z modeliny, bo ten rodzaj biżuterii jest niezwykle popularny. Już na pewno nie raz pisałam o Olcikk, ale uważam że taka uwaga jej jak najbardziej się należy. Jestem pewna, że stworzy jeszcze niejedną świetną rzecz, a jej naszyjniki artystyczne z modeliny to coś, czym od dłuższego czasu się zachwycam. Byłam przekonana, że raczej nie da się z fimo zrobić naszyjnika, a Olcikk bardzo miło mnie zaskoczyła. W jej pracach urzeka mnie przede wszystkim niesamowita dbałość o szczegóły, wszystko jest wykonane z niesamowitą dokładnością. Taki naszyjnik można by spokojnie podarować jako prezent. Naszyjniki artystyczne z modeliny, które przedstawia nam Olcikk- mam wrażenie, że są tylko wstępem do jakieś zupełnie nowej i fajnej przygody z biżuterią, którą ta projektantka nam zafunduje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz