sobota, 1 czerwca 2013

Nowoczesne kolczyki z modeliny.

Pisałam ostatnio o kolczykach z modeliny i wydaje mi się, że to świetny przykład biżuterii, w której wykorzystywane są nowoczesne materiały, ale również w której te przeróżna materiały się łączą. Nowoczesne kolczyki z modeliny to dziś filo, silikon, różnego rodzaju kleje i lakiery. Sama z modeliny nie lepię, więc nie jestem w stanie powiedzieć, czego tam jeszcze projektanci używają, ale na pewno jest to ten rodzaj biżuterii, który najchętniej korzysta z różnego rodzaju nowinek. Kolczyki z modeliny, choć wykonane z dość prostego materiału, robią na mnie prawie zawsze ogromne wrażenie. To chyba właśnie one najlepiej pokazują ogromny talent projektantów. Nie każdy w końcu byłby w stanie takie fajne maleństwa ulepić :) O kilku projektantach, którzy z modeliną pracują, już pisałam, więc nie ma sensu się powtarzać. Jednak te zdjęcia, które widzicie na dole, musiałam wstawić, bo takie kolczyki z modeliny zawsze mnie zachwycają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz