sobota, 2 marca 2013

Stawiam na oryginalność!!! Biżuteria hand made.

Oryginalność- kto o niej nie marzy i nie śni:) Każdy w swoim życiu miał na pewno okresy, kiedy najbardziej, ponad wszystko chciał być oryginalny. Potem niektórzy z tego wyrastają, inni dochodzą do własnej dojrzałej oryginalności. Każdy ma swoją drogę:) Dobrze jest jednak czasem się wyróżnić, a jednym z lepszych sposobów jest noszenia biżuterii hand made. Biżuteria hand made ma to do siebie, że z założenia jest oryginalna. Musi taka być, bo wykonywana ręcznie nigdy nie będzie identyczna, nawet z takim samym wzorem wykonanym wcześniej przez tę samą osobę. Moda na lata 80. przyniosła nam powrót plastikowej biżuterii. Ale nawet plastik można twórczo wykorzystać. Ja zakochałam się w naszyjnikach Cado, kiedy tylko je ujrzałam. Są bardzo proste, takie jak lubię, niezbyt przesadzone, a jednak mają w sobie ten designerski smaczek biżuterii hand made. I nie ma znaczenia, że są plastikowe. Tu liczy się koncept. Każdy ze wzorów zawieszony jest na łańcuszku, który mnie ewidentnie kojarzy się z dzieciństwem- takie nosił mój wujek, bo pewnie taka była moda:) I właśnie to połączenie plastiku i łańcuszka to dla mnie kwintesencja lat 80. Co oczywiście oznacza, że są passe, czy coś.... Baaaardzo ładne. Przymierzam się do zakupu, ale jeszcze nie wiem, który wybrać. Chciałabym także napisać o projektach Karoliny Hady-Surowiec, które jakiś czas temu zdobyły jedną z głównych nagród w konkursie organizowanym przez Apart. Na pewno jednym z kryteriów była oryginalność, ale znałam te piękne bransoletki i kolczyki już dużo wcześniej. Sama idea jest prosta, ale tak to bywa z genialnymi pomysłami. Jej biżuteria hand made jest wykonana ze skóry ozdobionej transerami. Całość prezentuje się wspaniale- sama mam kilka bransoletek w kolekcji biżuterii hand made. Cóż mogę napisać, oprócz tego, że czekam z niecierpliwością na nowe projekty, które będę mogła dołączyć do i tak już sporej kolekcji wytworów tej projektantki. Biżuteria hand made przetrwała od zarania do dziś i pewnie nidgy nie zniknie. Zastanawiam się dlaczego tak jest....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz